آغاز پيش‌فروش دهه فجر ايران‌خودرو

آغاز پيش‌فروش دهه فجر ايران‌خودرو

اين گروه صنعتي اميدوار است با توسعه و تنوع محصولات و ارتقاي كيفيت آن و ارايه طرح هاي متنوع فروش و خدمات پس از فروش متناسب با نياز مشتريان، پاسخگوي اعتماد مشتريان باشد.

کد خبر : ۴۹۶۴۶
بازدید : ۱۵۶۹

گروه صنعتي ايران خودرو در راستاي تامين نظر مشتريان و پاسخ گويي به سلايق آنها، طرح پيش فروش خودروهاي پرمتقاضي و جديد را در دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي به اجرا مي گذارد. گروه صنعتي ايران خودرو ضمن تقدير از حسن اعتماد مشتريان، با هدف تامين سليقه گروه هاي درآمدي مختلف به زودي فهرستي از خودروهاي خود را براي پيش فروش اعلام مي كند.

آغاز پيش‌فروشدهه فجر محصولات ايران‌خودرو

اين گروه صنعتي اميدوار است با توسعه و تنوع محصولات و ارتقاي كيفيت آن و ارايه طرح هاي متنوع فروش و خدمات پس از فروش متناسب با نياز مشتريان، پاسخگوي اعتماد مشتريان باشد. گفتني است، جزئيات اين طرح پيش فروش متعاقبا به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد. ایران خودرو به واسطه همکاری گسترده با خودروسازان اروپایی، ژاپنی و چینی در دامنه وسیعی به نیاز خریداران ایرانی پاسخ داده و با عرضه بیش از 30 مدل خودرو، محصولاتی در دامنه قیمتی 30 تا 230 میلیون تومان را به بازار کشور عرضه می‌کند. پژو، سوزوکی، رنو، هایما، دانگ فنگ و فوتون از جمله همکاران بزرگترین خودروساز خاورمیانه هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید